Omnichannel Eğitim Programı
Amaç
Müşteri Odaklı Kanal Yönetimi: Omnichannel eğitiminin amacı; global piyasalarda ve telekomünikasyon sektöründe artan rekabet ortamında, dijital pazarlama kanallarından omni-kanal pazarlama ile ilgili bilgileri günümüzün yeni teknolojik gelişmeleri çerçevesinde katılımcılara aktarmaktır.
Dijital pazarlama, sosyal medya yönetimi ve gelişen e-ticaret ile birlikte internet ve çevrimiçi kavramları daha da önemli hale gelmiştir. Akıllı telefonların yükselişi, sanal gerçeklik, blockchain teknolojileri pazarları ve iş dünyasını pek çok yönden etkilemiştir.
Her şeyin interneti, yapay zeka ve bilişim teknolojilerindeki ilerlemelerle çok fazla iletişim kanalı ortaya çıkmakta ve Omnichannel yaklaşımı ile her kanalın bütünleşmesi sağlanıp en iyi hizmeti müşteriye sunabilmektedir.
Yeni ekonomi ve bilgi toplumunda müşteriler de şirketlerden omni-kanal yaklaşımını beklemekte ve bu yöndeki müşteri beklentileri de omni-kanal pazarlamanın tartışmasız önemini ortaya çıkarmaktadır.
Hedef Kitle
...
Yöntem
...
Süre
3 saat / 1 gün
İçerik
1. Müşteri Odaklı Omni-Kanal İlke ve Stratejileri
2. Dijital Pazarlamada Rekabet Üstünlüğü Yaratan Yeni Stratejiler
3. Müşteri Odaklı Omni-Kanal Yönetimi
4. Bütüncül Kanal (Omni-Kanal) Kullanımı
5. Dijital Kanal ve Fiziksel Mağaza Yönetiminin Birleştirilmesi
6. Bütüncül Kanal Kullanımının Özellikleri
7. Müşterilere İnternetten Tıkla & Mağazadan Teslim Al
8. Müşterilere İnternetten Tıkla & Ürünü Rezerve Et
9. Bilişim Ekonomilerini Yakalamak İçin Bütüncül Kanal Yönetiminin Yeni Kuralları
10. Bütüncül Kanal Kullanımında İşletmelerin Geleceğini Planlamak
Bu sayfa Sürekli Eğitim Merkezi tarafından en son 31.05.2021 16:19:40 tarihinde güncellenmiştir.