Pazarlama ve Marka Yönetimi Eğitim Programı

Pazarlama ve Marka Yönetimi Eğitim Programı


Amaç

Bu eğitimin amacı, 21. Yüzyıl sürdürülebilirlik ve müşteri odaklılık yaklaşımlarıyla şekillenen modern pazarlama anlayışı çerçevesinde stratejik pazarlama yönetimi ve marka yönetimi alanlarında bilgi ve deneyim sunabilmektedir. Kazanımlar:

  • Sürdürülebilir pazarlama anlayışı geliştirebilmek
  • Stratejik pazarlama yönetimi vizyonu kazanmak
  • Rekabetçi marka yönetimi bakış açısı geliştirebilmek
  • Rekabetçi pazarlama – marka ilişkisi kurabilmek
  • Modern pazarlama ve marka konuları hakkında bilgi sahibi olabilmek

Hedef Kitle

...


Yöntem

...


Süre

3 saat / 1 gün


İçerik

1. Modern pazarlama yaklaşımı ve pazarlamada güncel trendler

2. Sürdürülebilir ve müşteri odaklı pazarlama yaklaşımı ve firmalara katkıları

3. Stratejik pazarlama yönetimi süreci

4. Rekabetçi marka yönetim süreci

5. Sürdürülebilir marka değeri yaratma ve yönetme

6. Markalama ve marka değeri yükseltme stratejileri

7. En sık yapılan pazarlama ve marka yönetimi hataları

* Eğitim örnek vaka analizleri ile desteklenecektir.


Bu sayfa Sürekli Eğitim Merkezi tarafından en son 31.05.2021 15:26:22 tarihinde güncellenmiştir.

HIZLI ERİŞİM