Müzakere ve Çatışma Yönetimi Eğitim Programı
Amaç
Bu eğitimin temel amacı; yöneticilerin, çatışmaya bakış açılarını ve yaklaşımlarını ortaya çıkararak kurumda yaşanan çatışmalar içindeki rollerini fark etmelerini sağlamak ve çatışmanın olumlu sonuçlarını ortaya çıkartabilmek için gerekli becerileri kazandırmak; kişisel müzakerelerde ya da grup müzakerelerinde taraflar için en verimli sonucu üretecek müzakere süreçlerini yönetme yetkinliğini kazandırmaktır.
Hedef Kitle
...
Yöntem
...
Süre
6 saat / 1 gün
İçerik
1. Çatışma: Fırsat mı Tehlike mi?
2. Temel Çatışma Nedenleri, Çatışma Türleri ve Etkileri
3. Anlaşmazlıktan Çatışmaya Doğru: Çatışma Basamakları
4. İş Hayatında İçimizdeki Farklılıklar ile Baş Edebilmek ve Duyguları Anlayabilmek
5. Uzlaşmacı İletişim ve Empati
6. Çatışma Yönetimi Stratejileri
7. Çatışma Sürecinde Müzakerenin Önemi
8. Müzakere Nedir? Müzakere Özellikleri
9. Müzakereye Hazırlık
- Müzakerede Kazançlı Çıkmak için Kurallar
- Müzakere Fırsatlarını Yakalamak
- Bilgi Toplamak
10. Müzakere Süreci
- Müzakereye Başlamak
- Kontrolü Elde Tutmak
- Taktikler, Stratejiler ve Blöfler
- Müzakere Sürecinde Yapılan Hatalar
11. Kazan-Kazan Paradigması
12. Anlaşmanın Uygulanması
Bu sayfa Sürekli Eğitim Merkezi tarafından en son 31.05.2021 16:05:33 tarihinde güncellenmiştir.